loading...
پایگاه آموزشی دروس دوره متوسطه اول و دوم
رضاآقامحمدي بازدید : 7528 1390/11/13 نظرات (7)

آب بر روي خشكي و تشكيل ابر وبارش برف وباران

دراين قسمت دو پاورپوينت بسيار زيبا از همكاران عزيز را قرار دادم.

براي دريافت اين پاورپوينت ها روي لينك هاي زير كليك نماييد:

پاورپوينت زمين شناسي آب روی خشکی آب در هوا

دانلود در ادامه مطلب


دريافت پاورپوينت آب بر روي خشكي با حجم 1 مگابايت

دريافت پاورپوينت تشكيل ابر وبارش با حجم 1 مگابايت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اسما در تاریخ 1392/10/29 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام خیلی عالی است خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی به درد من خوردشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حدیث در تاریخ 1391/11/27 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من پاور پوئت سرگذشت زمین سال سوم راهنمایی رو لازم دارم همراه با فصل دهم -فصل دهم رو دریافت کردم عالی بود ولی فصل سوم رو هنوز دریافتش نکردمشکلک
پاسخ : سلام
پاورپوینت درخواستی شما درسایت قرار گرفت

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/19 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

آقا سایت خوبی هست شما هم پاورپوینت ها رو دارید به غیر از پاور پوینت فصل 12 علوم سوم راهنمایی یعنی نوجوانی و بلوغ اگه میشخ بذاریدش ممنون

این نظر توسط naeem در تاریخ 1348/10/11 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما من چندتا از پاورهای شمارا برای تدریس فصلهای اخر کتاب دانلود کردم با تشکر تقریبا از پاورهای خودم بهتر بودند

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون.خیلیییییییی.جالب.و.مفید.بود

این نظر توسط دانش آموز کلاس دوم در تاریخ 1348/10/11 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
ببخشید من این دوتا رو دانلود کردم ولی بخاطر اینکه یه کاریه که باید به دبیرمون تقدیم کنم اسم اولی که نوشته شده اعظم درویشی رو باید عوض کنم و به اسم خودم تغییر بدم ولی واسه این کار از من پسورد خواسته شد که متاسفانه نشد
من حالا از شما خواهش میکنم پسورد فایل را برای من لطف کنید تا من ان را به اسم خودم تغییر دهم
پاسخ : باسلام
درمورد سوالتون:
اين پاورپوينت ساخته بنده نيست و پسورد ويرايش آنرا ندارم.
وچون سازنده ان خود خانم درويشي هستند بايد خودشون رمز واجازه تغيير را بدهند.
موفق باشيد

این نظر توسط لذنمذئومت در تاریخ 1348/10/11 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

ملاتذتذ ئو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به بزرگترین پایگاه درسی دوره متوسطه اول و دوم خوش آمدید. در این پایگاه می توانید به صورت تخصصی نمونه سوالات و پاسخ فعالیت ها و فیلم و انیمیشن و پاورپوینت و... را مشاهده و دریافت کنید. علاوه برمطالب علوم تجربی می توانید مطالب سایر دروس را نیز دریافت نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 758
  • کل نظرات : 3755
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21844
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 4,043
  • بازدید سال : 54,287
  • بازدید کلی : 13,855,495