loading...
پایگاه آموزشی دروس دوره متوسطه اول و دوم
رضاآقامحمدي بازدید : 12909 1390/08/19 نظرات (18)

سوالات متن كتاب مربوط به بخش اول ( ماده وتغييرات آن) وبخش دوم ( انرژي وزندگي)

علوم تجربي پايه دوم راهنمايي را درادامه مطلب دانلود كنيد. سوالات به همراه پاسخ مي باشد.

سوالات تشريحي بخش 1 و 2 علوم دوم راهنمايي
براي دانلود سوالات به ادامه مطلب برويد...

 

سوالات متن كتاب مربوط به بخش اول ( ماده وتغييرات آن) وبخش دوم ( انرژي وزندگي)علوم تجربي پايه دوم راهنمايي را درادامه مطلب دانلود كنيد. سوالات به همراه پاسخ مي باشد.
تصويربخش اول ودوم
توجه: پس از دانلود سوالات،آن را با برنامه Winrar ازحالت فشرده خارج كنيد...

دانلود سوالات بخش اول علوم تجربي دوم راهنمايي

دانلود سوالات بخش دوم علوم تجربي دوم راهنمايي

توجه: بايد ابتدا بابرنامه Winrar ويا Winzip  فايل دانلود شده را باز كنيد وسپس سوالات راذخيره كنيد.
بعد با برنامه PDF Reader يا  Acrobat Reader‌ سوالات را باز واستفاده كنيد

اين برنامه هارا ميتوانيد از لينك هاي زير دانلود كنيد :

دانلود برنامه Winrar با حجم 2.9 مگابايت
  
رمزفایل:    www.downloadha.com
  
  
  
   دانلود برنامه PDF Reader  باحجم 5 مگابايت
  • رمز فايل:   www.mihandownload.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1392/02/06 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید می خواستم سن شوا رو بپرسم ببینم می تونم باشما دوست شم یا نه جواب بدید لطفاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : 23

این نظر توسط مریم a در تاریخ 1391/11/12 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

چرا نمی توانم عضو شومشکلکهر چه مینویسم ثبت نام می گوید :نام کاربری را صحیح وارد کنید من چه کنمشکلک
پاسخ : نام کاربری را به انگلیسی و بدون خط و نقطه و فاصله و .... وارد کنید.

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1391/10/13 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

چرا نمی تونم سوال هارو بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
باید چکار کنم؟؟؟؟شکلک
پاسخ : باید عضو شده و وارد بشید

این نظر توسط فهیمه در تاریخ 1391/10/07 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا من نظر میدم نظرم ثبت نمی شه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ثبت شده که!

این نظر توسط فهیمه در تاریخ 1391/10/07 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام من عضوم چطوری میتونم سوالارو ببینم ممنونشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باید وارد سایت بشید

این نظر توسط پردیس در تاریخ 1391/09/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

من دلم نمیخاد عضو بشم باید چیکار کنم الان؟
تکلیف من چیه؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مينا در تاریخ 1391/08/16 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

من عضو شدم ولي سوالي نيامدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1391/08/13 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

سوالات عالی بود منم تیزهوشم ولی خیلی به دردم میخورن..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آرزو محمدی در تاریخ 1391/07/21 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

سطحش واس من که تیزهوشانیم پایینه ولی ممنون

این نظر توسط آمنه علیزاده در تاریخ 1391/07/17 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام من قبلا ثبت نام کردم ولی نام کاربریم را فراموش کردم لطفا راهنمایی نمایید برای ورود به سایت چکار کنم ؟
پاسخ : باسلام.ميتونيد دوباره عضو شويد با يك ايميل ديگه يا هر ايميلي (معتبر بودن ايميل مهم نيست! )


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
به بزرگترین پایگاه درسی دوره متوسطه اول و دوم خوش آمدید. در این پایگاه می توانید به صورت تخصصی نمونه سوالات و پاسخ فعالیت ها و فیلم و انیمیشن و پاورپوینت و... را مشاهده و دریافت کنید. علاوه برمطالب علوم تجربی می توانید مطالب سایر دروس را نیز دریافت نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 758
  • کل نظرات : 3755
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 21844
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 731
  • بازدید ماه : 731
  • بازدید سال : 62,408
  • بازدید کلی : 13,863,616